מתקן תצוגה ריצפתי 180 על 60 ניתן להדפיס קאפה 10 ממ או לחלופין ניתן לקבל את המתקן עם מגנט מודפס להחלפה .
אם תסרקו לרגע את סביבתכם תגלו שהדפוס הפך להיות חלק כל כך בלתי נפרד מחיינו עד שהוא לגמרי מובן מאליו. אבל אנחנו מקווים שברור לכם שזה לא תמיד היה ככה.
הסברה הרווחת היא שמי שהתחיל את עניין הדפוס בעולם היו הסינים. לא חוכמה גדולה, לאור מספרם האדיר. תמיד יהיה שם מישהו שיחשוב על משהו לפני כולם.
מצד שני, אבי הדפוס המודרני הוא דווקא גרמני. יוהאן משהו. לא יודעים להגיד מה זה אומר, אבל זה בטח אומר משהו. מה שבטוח הוא שהספר הראשון שהודפס בשיטת הדפוס המודרני היה התנ"כ. לא מובן מאליו, לאור העובדה שהרבה חושבים שהתנ"כ היה קיים מאז ומעולם ושמי שהדפיס אותו היה בכלל משה רבנו.
צחוק בצד, מה אנחנו בעצם רוצים להגיד? שיש שתי שיטות של דפוס בעולם בכלל – הדפסה ישירה והדפסה עקיפה. הישירה לא קשורה אלינו בכלל כי היא מתעסקת בעיקר בהדפסה על משי, חריטת עץ וכאלה. השיטה השנייה, ההדפסה העקיפה, היא למעשה דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט.
לכאורה כולם חושבים שהם יודעים מה זה. אבל בפועל רק אלה שמתעסקים בו ישירות יודעים להסביר את גדולותיו ונפלאותיו של הדפוס הדיגיטלי. אנחנו היינו מגדילים ואומרים שזו ההמצאה הכי חשובה לעולם מאז האינטרנט. דפוס דיגיטלי הוא למעשה שכלול כל כך גדול של טכנולוגיית הדפוס, עד שמכונות הדפוס האימתניות הפכו פשוט לסוג של מדפסת. הן מקבלות את הקובץ ישירות מהמחשב ומדפיסות אותו. לכאורה משהו שכל מדפסת ביתית יודעת לעשות. השאלה מה קורה כשמדובר בגליונות ענק, רולאפים ושלטים. אז זה סיפור קצת אחר. האיכות הופכת להיות הרבה יותר משמעותית ושינוי קטן בצבע בין מדפסת למדפסת יכול לשנות את הכל.
לפעמים אנחנו לא יודעים מה אנחנו צריכים, עד שיש לנו את זה. לא משפט שלנו, אבל אנחנו ניסחנו אותו לכבודכם. מה שחשוב הוא, שזה כל כך נכון.
אתם יכולים שנים לעשות את אותו דבר, עד שאתם מגלים שיש משהו שהופך את הכל להרבה יותר טוב, ואתם לא מבינים איך לא עשיתם את השינוי הזה קודם. ככה זה עם דפוס דיגיטלי שהוא ברמות אחרות של איכות. עד שלא תנסו, לא תבינו את ההבדלים. אחרי שתנסו, אין סיכוי שתחזרו אחורה.